Panda Dan’s lifestyles and Tech love

Panda Dan’s Lifestyle and Tech Love blog! New Media, Marketing too…

Paris vs Arnie online, I’m telling on u…online, Fake SL numbers? Youtube vs Thailand round 4!

Midweek madness approaches….

Let’s hope we survive the onslaught! This is madness! No…this is SPARTA!!! Sorry, a 300 moment….man i enjoyed that movie as opposed to emo spidey 3….

OK! so let’s get today rollin!

Tech Love

So the words on everyone’s lips is about Paris getting owned and now she wants Arnie’s help…I think this quote summarises my view:

‘The Hilton hotel heiress “provides hope for young people all over the US and the world. She provides beauty and excitement to (most of) our otherwise mundane lives’

I think not she basicaly has no beauty as a person and is hardly exciting as a freakin’ sea cucumber. I hope she gets noobd in Prison by someone equivalent in strength as Domo kun. Man that would be awesome.

I can already feel today is gonna be a gooood blog….ahhh

So you love being a wuss and hiding behind a keyboard? Well here’s the article you’ve been dreaming of! Basically this article goes through sites where people rat on people…over the net and whinge….wa wa wa kinda like what I am subconsciously doing now. There are 3 websites on there for whingers to unite so get whinging 2.0 style!

Now I had previously covered the Youtube vs Thailand gig (read this link to get in the know) but who would’ve thought it would get to round 4?!!! Here’s the article for round 4…youtube might be headed to court!! (surprise surprise…) This sounds like a royal pain in the arse to me…just let the people speak in Thailand I mean now that you’ve shut em down they’re gonna come back stronger.

Finally, an indepth look into the hyped up SL numbers.  Worth a read plus I found an awesome Second Life parody website…get a First life.com…awesome!

The last topic is basically a tech love and lifestyle tip in one so enjoy!

Today’s pics are dedicated to cool shirts….iPod and LMAO (laughing my ass off u noob!)

ipood

lmao

Advertisements

May 9, 2007 - Posted by | blog, freedom, gadgets, harassment, Humor, Humour, iPod, lifestyle, lmao, new media, noob, online communities, paris hilton, Second Life, social networking, spiderman, tech, thailand, virtual world, web 2.0, yahoo, youtube

4 Comments »

  1. PUAHAHAHA i MUST get those t-shirts..!!! ^_^!!!
    paris paris paris ^_^|||

    Comment by quissay | May 9, 2007 | Reply

  2. Paris in jail… Hahaahahaa oh man when I read that I pissed myself. Normally I have some compassion for people thrown in prison, even when they’ve committed a serious crime. Everyone has a good side and a dark side, right? Paris is so full of sh*t she needs some harsh reality so that she can see beyond the walls of her ivory castle.

    Also- Emo Spidey is better than 300 😉

    Comment by Julian | May 10, 2007 | Reply

  3. hehe well shes already got mad death threats HAHAHA
    300 is WAY better!
    Is there even a comparison!?

    Comment by Dan | May 11, 2007 | Reply

  4. […] This issue has come up before, Youtube being banned in countries…here’s a list of countries + map that have banned Youtube…Victoria?? WTF?! […]

    Pingback by Acquisitions galore~ top 60 Aussie web 2.0 apps, No youtube zones « Panda Dan’s lifestyles and Tech love | May 31, 2007 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: